פילוסופית האימון שלי

בין אם את/ה רץ מתחיל או רץ אולטרה מנוסה, בין אם את/ה מבקשים להצטרף לאחת מקבוצות הריצה או להתאמן בתוכנית אישית המותאמת לצרכיך, בין אם המטרה היא שינוי אורח חיים ,שמירה על משקל או שבירת שיא אישי במרתון- מאחורי תכניות האימון שאני בונה עומדת פילוסופית אימון שמנחה ומעצבת את אופי העבודה המשותפת.

  1. הדרגה והקשבה לגוף- "הגוף מדבר אלינו כל הזמן- מעטים האנשים שמקשיבים למה שיש לו לומר לנו…" .בכל מטרה ובדרך להשגתה בנייה הדרגתית והסתגלות לעומס הגופני והמנטאלי הכרחית וחיונית.
  2. הגדרת מטרה מתאימה- לפני היציאה לדרך חשוב לדעת לאן רוצים להגיע. סימון מטרת על ומטרות ביניים יעזרו לתכנון והגשמת החלומות. יש לבחור את המטרה בהתאם למה שאנחנו יכולים להתאמן לקראתו ולא להיפך.
  3. אימון הוא תהליך דו סטרי- תורת האימון היא מדע מדויק, אימון אינו כזה. משתנים רבים ושונים משפיעים על תהליך האימון ולכן כל תכנית אימון מותאמת באופן אישי בהתאם לצרכי המתאמן, לאופיו ולמסגרת חייו. תהליך האימון משלב הקשבה ותשומת לב רבה לתחושות המתאמן ולהרגשה סובייקטיבית ולא רק לתוצאות מדידות.
  4. מיצוי פוטנציאל והגשמת חלומות- הכרה במגבלות האישיות באומץ לב מצד אחד וחתירה בלתי מתפשרת להגשמת החלומות ולפריצת מסגרות היכולת האישית מצד שני.
  5. פריצת גבולות – אני מאמין שכל אדם חי בהתאם לציפיות שלו. הדרך חשובה לא פחות מהתוצאה הסופית. פריצת גבולות אמיתית לא נעשית ברגע מעבר שער הסיום במרוץ אלא בשעות האימון המאומצות בדרך אליו.
  6. ליווי אישי צמוד באימונים עד להגשמת המטרה- קשר מאמן- מתאמן אינו בא לידי ביטוי אך ורק בתכנית אימון ובהנחיות העוסקות בכמה לרוץ ומתי אלא טומן בתוכו יצירת קשר אישי והיכרות מעמיקה עם כל מסגרת החיים של המתאמן.
  7. הקבוצה ככלי –קבוצה מייצרת עבורנו מסגרת יציבה ומחייבת  המאפשרת תמיכה מקצועית וחברית, אווירה טובה ונעימה, פרגון הדדי ו"גאוות יחידה".
  8. כל אחד יכול!!!
Powered by Power-Media | design studio - Inbal moskovitch